1 Oca 2013

Beni Böyle Sev dizisi bölüm resimler



Beni Böyle Sev bölüm resimleri 

İLK BÖLÜM 11 ŞUBAT 2013


ZEYNEP ÇAMCI, YENİ FOTOLAR İÇİN TIKLAYIN





Beni Böyle Sev-Reyhan(Burcu Altın)

Ayşem yağmurlu sahne

Beni Böyle Sev yağmurlu sahne





Bu konuda dizinin yapım aşamasından, 11.bölüme kadar birçok resim mevcuttur.
(konunun devamına bakınız)

15.bölüm:

AYŞEM İLE ÖMER'İN EVİNDEN İLK FOTO - tıklayın






Alper Saldıran ve Zeynep Çamcı, Beni Böyle Sev dizisi başroldeki isimlerden...




Setten görüntüler:
Kamera arkası çok önemli, dizinin televizyonda görünmeyen emekçilerine saygılar...

Beni Böyle Sev tüm ekibe kolay gelsin onların emeklerini unutmayalım!








Beni Böyle Sev 11.bölümden (tanıtım fragmanındaki o sahne)
11.bölüm özeti:
Geceyi Ömer’le birlikte Seda’nın evinde geçiren Ayşem, gördüklerinden sabah kimseye sözetmez. Kahvaltı sofrasında Seda’nın söyledikleri ise içindeki korkuları iyice alevlendirir. 


Beni Böyle Sev Ayşem ile Ömer




Nezih, annesinden duyduğu haber karşısında adeta şoka girer. Aklı allak bullak halde geldiği okulda, yaptığı bir patavatsızlık ortalığı fena halde karıştırır. 





Zaten içten içe dolmakta olan Ayşem, Ömer ile kavga eder. Boşanmayı dile getirecek kadar büyüyen kavga, okuldakileri endişelendirir. Ömer, masumiyetini ispat edip Ayşem’in korkularını giderebilirse evlilikleri kurtulacaktır. 




Nail, iyiden iyiye kızını özlemektedir. Evliliğin çabuk olduğunu ve buna da kendisinin sebebiyet verdiğini düşünür. Üstüne üstlük kızıyla yeterince haberleşememektedir. 




Bir süredir karısının davranışlarından şüphelenen İlyas, Safiye’nin peşine düşer ve gördükleri karşısında çılgına döner






11.bölüm resimleri ve setten görüntüler:









Ayşem 11.bölümde de üzgün...



Ömer : Dünya bir yana, Ayşem bir yana. Eğer Ayşemle arama biri girerse yakarım!



Beni Böyle Sev bölüm resimleri...
Ayşem, evlenmiş olmalarına rağmen, Ömer’e mesafeli duruşunu sürdürmektedir. Onu yeterince tanımadığına dair endişeleri vardır.



Aman Ayşem, canım Ayşem, boncuk gözleri çapaklı Ayşem, çirkin Ayşem
:))












Sen ve ben öyle bir BİZ olacağız ki, yanağına dokunan senin elin mi, benim elim mi karıştıracaksın...




















Seda ve Nadide’nin yaklaşımlarıyla Ayşem’in korkularını tetiklenir. Bu sırada Safiye, Ömer ile Ayşem’in arasındaki gizli gerçeği öğrenir ve Nadide’yle paylaşır. 




Duyduğu şeyler, bu evliliğin bir an önce sonlanmasını isteyen Nadide’yi umutlandırır. Ayşem’le yüzyüze gelir. Nadide’nin söyledikleri Ayşem’i derinden sarsar. Öte yandan Ömer ile Ayşem’in sırrı, kulaktan kulağa yayılmaktadır. Seda bu sırrı öğrendiğinde hamlelerini daha da hızlandıracaktır. Hâlâ ev sorunlarını çözemeyen Ömer ile Ayşem, bu kez Seda’larda kalırlar.







Gece yarısı uykusundan uyanan Ayşem, Ömer’i yanında bulamaz. Evlenmekte acele ettiğine dair, ufak tefek tereddütleri olan Ayşem, yoksa bu endişelerinde haklı mıdır?



ZEYNEP ÇAMCI, YENİ FOTOLAR İÇİN TIKLAYIN















beni böyle sev 9.bölümden resimler



Ömer ve Ayşem karakteri














BENİ BÖYLE SEV 8.BÖLÜM RESİMLERİ



AlperSaldiranZeynepCamcibasrolde











BBS 7.BÖLÜM



Beni Böyle Sev 7.bölüm
















Alper Saldıran - Zeynep Çamcı








GÜVEN KIRAÇ - ZEYNEP ÇAMCI 




Zeynep Çamcı-Alper Saldıran



















KAYALIKLARDAKİ ÇEKİMLERİN KAMERA ARKASI






BENİ BÖYLE SEV 3.BÖLÜM 25 ŞUBAT 2013







BENİ BÖYLE SEV 2.BÖLÜM 18 ŞUBAT 2013



































BENİ BÖYLE SEV KARATEPE AİLESİ


REHA - ÖMER - JÜLİDE



BENİ BÖYLE SEV SETTEN GÖRÜNTÜLER


ZEYNEP ÇAMCI, YENİ FOTOLAR İÇİN TIKLAYIN

AYŞEM İLE ÖMER (EVLİ ÇİFT)

Beni Böyle Sev dizisi Ayşem-Ömer tanışma sahnesi foto

ZEYNEP ÇAMCI ÖĞRENCİ EVİ TEMİZLİK



BENİ BÖYLE SEV 1.BÖLÜM - ZEYNEP ÇAMCI 



BENİ BÖYLE SEV SETTEN RESİMLER





Ayşem ve Ömer - BENİ BÖYLE SEV 1.BÖLÜM





Ayşem ve Ömer nasıl tanışıyor kaç yaşında evleniyor


Ayşem üniversitede ilk günlerinde


Ayşem İstanbul'da


Zeynep Çamcı - Alper Saldıran


Altan Gördüm ve Lale Mansur




Güven Kıraç ve Fatih Koyunoğlu



Zeynep Çamcı Beni Böyle Sev





BENİ BÖYLE SEV AYŞEM

(ZEYNEP ÇAMCI)





Beni Böyle Sev dizisi 1.bölüm 28 Ocak 2013


Nail 



Haluk 

Safiye - İlyas - Ayşem

Ömer - Nezih - Seda karakteri


Zeynep Çamcı Ayşem karakteri





Beni Böyle Sev dizisi 2013



ZEYNEP ÇAMCI - ALPER SALDIRAN






Bambaşka sevgiler de varmış hayatta, seni çok düşünen başkaları da olurmuş meğer! Beni Böyle Sev- Ömer ve Ayşem






Beni Böyle Sev yepyeni tanıtım fragmanından resimler



Beni Böyle Sev 4.tanıtım fragmanı 19 Ocak 2013



Beni Böyle Sev dizisi çekimlerden resim



Beni Böyle Sev- Mert Turak


Beni Böyle Sev Zeynep Çamcı-Ayşem karakteri

Ayşem üniversite öğrencisi-Beni Böyle Sev


Beni Böyle Sev Okan Üniversitesi çekimler
Okan Üniversitesi-Beni Böyle Sev



Zeynep Çamcı Beni Böyle Sev dizisi

Zeynep Çamcı-Ayşem karakteri Beni Böyle Sev dizisi


BENİ BÖYLE SEV DİZİSİ KARAKTERLER YENİ

Ömer ve Ayşem-Beni Böyle Sev


Alper Saldıran Beni Böyle Sev setinden yeni resim

Alper Saldıran Kamera merakı :)

Beni Böyle Sev dizisi Ömer Ayşem ikilisi yeni

Beni Böyle Sev dizisi Ömer ve Ayşem karakteri set yeni resim

Beni Böyle Sev dizisi 21 Ocak mı 28 Ocak mı?

beni böyle sev 1.bölüm




BENİ BÖYLE SEV BSK YAPIM KAMERA ARKASI
AYŞEM KARAKTERİ-BENİ BÖYLE SEV

tüm ekip çalışmalarını hava şartlarına rağmen sürdürüyor


BENİ BÖYLE SEV KAMERA ÇEKİMLER



ZEYNEP ÇAMCI-AYŞEM DİZİ SETİ YENİ RESİM



YEPYENİ TANITIMDAN RESİMLER

AYŞEM KARAKTERİ




BENİ BÖYLE SEV 1.BÖLÜM KAMERA ARKASI


BENİ BÖYLE SEV- AYŞEM VE ÖMER


BENİ BÖYLE SEV ÜNİVERSİTE SINIFTA ÇEKİM


ZEYNEP ÇAMCI-AYŞEM



ZEYNEP ÇAMCI(AYŞEM)-GÜVEN KIRAÇ(NAİL)





AYŞEM - ÖMER
BENİ BÖYLE SEV DİZİSİ İLK RESİMLER


BENİ BÖYLE SEV DİZİSİ KAMERA ARKASI RESİMLER


ALPER SALDIRAN KAMERA ARKASI GÖRÜNTÜLER


AYŞEM VE ÖMER


BENİ BÖYLE SEV YENİ DİZİ

Setten görüntü yeni resim 

BENİ BÖYLE SEV YENİ DİZİ

Ayşem ve Ömer karakteri - yeni dizi başlıyor


Kendini çok yalnız hissedersin o soğuk gecelerde


ZEYNEP ÇAMCI, YENİ FOTOLAR İÇİN TIKLAYIN

Onun geleceğini bilemezsin, belki düşünürsün ama bilemezsin!

Aslında çok da yalnız değilsindir!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı, isteklerinizi ve eleştirilerinizi lütfen belirtin.

Nasıl yorum ekleyebilirim diyorsanız; aşağıdaki linki açınız:
http://yenisezondizifilm.blogspot.com/2011/07/herkes-yorum-ekleyebilir-ucretsiz.html

Değerli yorumlarınız için teşekkürler...