30 May 2013

"Benim Dünyam" filmi Uğur Yücel-Beren Saat



"Benim Dünyam" filmi 2014 vizyonda(ilk haberler böyleydi)


TMC Film
25 Ekim Vizyonda, oyuncu kadrosu ve filmin konusu-tıklayın lütfen

Uğur Yücel'in yönettiği, Beren Saat'in başrolde yer aldığı film "Benim Dünyam" 4. haftasını 152 binlik bilet satışı ile tamamladı. 
Toplamda 1.146.567 adede ulaştı.



BENİM DÜNYAM özel sayfa



BENİM DÜNYAM FİLMİ İLK FRAGMAN YAYINLANDI:
Benim Dünyam 1.fragman izle



Beren Saat, film setinde faytonda görüntülendi


Beren Saat, sonunda dayanamayıp denize girdi
"Cunda’da aşk ‘Saat’i Umut ÜNVER / VATAN MAGAZİN" haberinden bir foto:
Peki ya bronzlaşırsa...

Beren Saat'e güneşlenmek neden yasaklanmıştı?:
Beren Saat Ayvalık'ta kısa tatilde, ancak güneşlenmek yasak!

Büyükada'da çekimleri devam eden "Benim Dünyam" filminde doğuştan kör, sağ ve dilsiz bir kızı oynayan Saat, güneşte bronzlaşıp çekimleri devam eden filmde devamlılığı bozmamak için hiç güneşe çıkmadı. 

Filmin setine verilen kısa arayı Bodrum, Çeşme yerine kendi evinin de bulunduğu Ayvalık'ta geçirmeyi tercih eden Beren Saat, kısa süre havuza girip hemen gölgeye geçerek dinlenirken, Kenan Doğulu kendisine eşlik etti. 

Yönetmenliğini Uğur Yücel'in üstlendiği ve merak uyandıran sinema filminin çekimlerinde Kenan Doğulu, Beren Saat'i yalnız bırakmamak için Büyükada'ya yerleşmişti.
televizyongazetesi.com alıntındır.


Kör, sağır ve dilsiz karakterden ilk fotoğraf-Beren Saat bastonla


Uğur Yücel
Beren Saat

Hazar Ergüçlü

Milliyet'in haberine göre:
Beren Saat, TMC Film'in yapımcılığını üstleneceği "Benim Dünyam" isimli filmde Uğur Yücel ile kamera karşısına geçecek. 
filmin oyuncu kadrosu şuan ki bilgilerle:
Mert Fırat'tan Beren Saat'e "Benim Dünyam" için anlamlı destek
Mert Fırat hangi konuda destek oldu


Filmde Beren Saat, doğuştan kör, sağır ve dilsiz bir kızı canlandıracak. 
Filmde Beren Saat'in çocuk yaşlarda hayatına girecek olan Uğur Yücel, onun bütün fiziksel engellerine meydan okuyarak üniversiteye girmesini sağlayacak.

 Çekimler Haziran 2013  başlayacak,
"Black"(Siyah) isimli filmin projesinden uyarlanacak. 
Dramatik sahneleriyle seyirciyi sarsacak filmin çekimleri adada yapılacak...



4 yorum:

  1. Cakma dizilerle gelip duruyo beren saat yakında rosalinda'yi yaparsa sasirmam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yürü git lann

      Sil
    2. sen yürü lan çok bilmiş doğru söylüuor biraz da zözgün rolllerde görelim

      Sil
  2. bu film calinma.ve bir hint filminden goturulmustur. yonetmen kendi yazmis gibi istifade etmesin. bildiyiniz gibi ogurluk yani. 2006 yilinda cixmis "Black" filminden. bas rolde Amitabh Bachchan - Rani Mukherjee oynayir. Hint ve Kore filmlerinin hayraniyim. Azerbaycandan selamlar.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı, isteklerinizi, eleştirilerinizi bize bildirin.

Değerli yorumlarınız için teşekkürler.

Nasıl yorum ekleyebilirim diyorsanız aşağıdaki linki açınız
http://yenisezondizifilm.blogspot.com/2011/07/herkes-yorum-ekleyebilir-ucretsiz.html