Mazi Kalbimde Yaradır-Müjgan'ın söylediği şiir-11.bölüm



Mazi Kalbimde Yaradır 11.bölüm
Müjgan karakterinin söylediği şiir:

Aşk, santim santim budanmakmış gençliğinden, çarçabuk öğrendimdi.. 

şiirin videosu kaldırılmıştır



Geç kalmış, yolunu şaşırmış, bir serseri bulup dedimdi göğümü karartan
Esmer bir imkansızlıkmış meğer geçmezmiş, bilemedimdi
Lal bir masal sen ve ben ihtimali.. Dilsizlerin elleriyle gözsüzlere anlattığı..
Aşk, santim santim budanmakmış gençliğinden, çarçabuk öğrendimdi.. 
Ruhumu patlatan bir sevdanın fitilini şuracıkta çektimdi..Tam şuracıkta. İnsanların ömür dediği yerde... 
Ilık ılık akıyorsa damarlarım şimdi sana, hayra yorma! Kavuşmadan kapanmaz göğsümdeki bu yara!

MAZİ KALBİMDE YARADIR-güncellenen konular için tıklayın


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı, isteklerinizi ve eleştirilerinizi lütfen belirtin.

Nasıl yorum ekleyebilirim diyorsanız; aşağıdaki linki açınız:
http://yenisezondizifilm.blogspot.com/2011/07/herkes-yorum-ekleyebilir-ucretsiz.html

Değerli yorumlarınız için teşekkürler...